Αν είστε ένα άτομο με πάθος για την εξυπηρέτηση πελατών και την αποτελεσματική διαχείριση γραφείου, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε!
Αναζητούμε έναν ενεργητικό και καλά οργανωμένο επαγγελματία για τη θέση εξυπηρέτησης πελατών και γραμματείας πωλήσεων. Ο ιδανικός υποψήφιος θα αναλάβει την υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων, την αλληλεπίδραση με πελάτες και τη διαχείριση καθημερινών διοικητικών εργασιών.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων για την επίτευξη στόχων
- Σύνταξη και αποστολή προσφορών
- Παροχή υποστήριξης στους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
- Επεξεργασία και καταχώριση παραγγελιών
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων
Απαιτούμενα Προσόντα:
- Απόφοιτος/η Λυκείου ή ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Γνώσης της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή και MS Office
- Εμπειρία στο ERP της Softone θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
- Ικανότητες επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
Προσφέρουμε:
- Συνεχής εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη.
- Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης στην εταιρεία.
Αν ενδιαφέρεστε για αυτή τη θέση, παρακαλούμε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα και συνοδευτική επιστολή στο aleos@leos.gr με την ένδειξη "Εξυπηρέτηση Πελατών και Γραμματεία Πωλήσεων".